söndag 5 juli 2009

Söndag

Ligger i soffan i vardagsrummet med Ann-Louise dator på magen. Trött i kroppen och grus i ögonen, skönt tillfredsställd efter en lång vecka. Mamma är på linjen (skype igen) och skön musik på The Voice på tv:n. Ett gäng åkte precis hem, men jag var inte sugen på att åka, inte än. Imorrn är det ju måndag, då kan ja sova huuuur länge jag vill =)

Har haft en jättebra dag idag, som de brukar vara =) Gick ner på basaren och hittade mig ett par likadana byxor som jag lånade av Annelie igår, fast lila, sååå snygga!! Nu har jag mig ett eget par! Bibelskoletjejerna vittnar och står i, nu ska de döpa en tjej på tisdag, så kul! Blir stolt som en tupp! Vi samlade församlingen här hemma hos oss i eftermiddag och firade nattvard tillsammans. Gud bygger en stark församling här!

Tog med mig kameran när jag gick ner till basaren, fast det blev mest kort på barna´..





Hoppas att det blir lika soligt imorrn som idag, DÅ ska jag till poolen iallafall!

Oj, ikväll är en sån där kväll då jag skulle kunna skriva hur mycket som helst.. men ska sluta nu innan det bara blir svammel =) Kul att det är så många som kommenterar! Fortsätt med det, så ska jag fortsätta skriva, ja lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar