tisdag 7 juli 2009

Måla om, del 4 (å sista!)

Ahh.. känns som om det är första gången jag sitter ner på hela dagen.. Det är det ju inte förstås, men det känns så. Tiden går ju fort när man har roligt, som det heter, så det där med att ta kort på hur det gick i hallen glömdes helt bort.. Men fint blev det, och nu har vi gjort balkongen också, så nu är vi redo att möta andra halvan av sommaren här i Bulgarien med storm!

Imorgon undervisar Annelie och jag tillsammans på bibelskolan. Vi har ämnet "tjänande" och det är nog ett av de roligaste ämnena att undervisa tror jag. Vi börjar lektionen med att visa ett klipp ur Batman och Robin, kika in det här nere, så ska jag berätta vad det har att göra med tjänande imorgon.. (ser du vem som spelar Mr Freeze?)




Nu ska jag hem och turkskrubba mig!! Jag har målarfärg, damm och svett ÖVERALLT, så ja hoppas vi har vatten ikväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar