söndag 12 juli 2009

Affischering!


Igår kväll och natt var vi ute och tapetserade Velingrad med affischer! Jag tycker sånt är skitkul! Det allra roligaste var att åka ut till Draginovo, en pomakby i närheten, när klockan precis hade slagit tolv. Att smyga ut, slänga upp några affischer på väl valda ställen utan att göra allt för mycket väsen, låtsas att man jobbar undercover.. såå kul!

Borislava, bibelskoleelev, räknar posters

Gala & Ferdi, bibelskoleelever, medbrottslingar i Draginovo

Känner du igen tröjan, Elin?? =)

Nu har ännu en vecka gått, jag ska bara lägga upp en länk på facebook till det här inlägget (det är så många fler som läser då =) och så ska jag segla ner i vardagsrummet. Härlig vecka, frälsning, övning, affischering, bön, fasta, god mat, fotografering, husförsamling, muslimer, administration, mycket skratt och lite sömn =) Vad mer kan man begära? Die Hard 4, here I come...

Hoppas du får en skön start på din vecka, själv ska ja slappa fett imorrn!!


2 kommentarer:

  1. :) klart!
    saknar dig!

    SvaraRadera
  2. Sååå underbart med en festival! Du är bäst och jag älskade! Puss och kram min sis :)

    SvaraRadera