fredag 24 juli 2009

Mitt i festivalen!

Vi är mitt inne i festivalen, och vilken festival sen! Idag har ytterligare ett tiotal blivit frälsta, och flera stycken har vittnat om smärta som försvunnit, en tjej blev helad i ögonen, en annan kvinna i både ena örat och fick bättre hörsel, en kvinna blev helad från långvarig smärta i ena hälen.


Jag njuter av
att vara mitt uppe i en Signs & Wonders festival! Jag njuter varje sekund!


I förmiddags hade vi outreach i ett samhälle 20 min härifrån, och vi tajmade verkligen in rätt tid. Det var marknadsdag och knökagfullt i centrumet. Vi körde ett fullspäckat program med dans, drama, performancelåtar och mycket reklam inför festivalen. Vi fick prata med massa människor på caféer runt om efter det.

Idag har det varit så sjuuukt
varmt att inte ens vindarna i skuggan kunnat ge ens den minsta svalka. De säger att det ska bli ännu varmare imorgon, vi får väl se... En sak som är säker är att temperaturen på festivalen kommer att skruvas upp ytterligare ett hack imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar