måndag 31 augusti 2009

Röjjer i Stockholm!!

Även jag blir påverkad av tempot här nere i vår vackra huvudstad, och har fullt upp dessa underbara dagar =) Sedan bor jag i en fin lägenhet hemma hos Anna-Karin som dessvärre inte har internet, så då blir man lite vingklippt..

Nu sitter jag i vår nya kyrka, vilka GRYMMA LOKALER!!! Oj, det är så fint här nere. Har varit gäst på bibelskolan idag, Daniel har undervisat om den sista tiden och I looooove it!!

Vi har haft en grym helg på Nalen, församlingsinvigning och skivrelease, fullt med folk, fullt med ös, fullt med Gud.

Det är så kul att vara här nere och träffa alla underbara vänner! Vilken familj jag har i er! Ojojoj..


Nu ska jag rusa (haha) och äta lunch med Madde, min barndomskompis. Ska ge henne den nya skivan God of Miracles i något (extremt) försenad födelsedagspresent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar