onsdag 26 augusti 2009

Skön musiq

Hemma hos mamma igen, softar i soffan, slösurfar på youtube, njuter av sena kvällar.. Här kommer en glimt av mitt musikhjärta.

18th floor balcony - Blue October




Love - Elin Ruth Sigvardsson & Lars Eriksson
(Min brorson
Simeon har gjort musikvideon! =)




I can jive - Jerry Williams
Den gamla rockräven håller än. Trött, sur, grinig? När jag hör den här tinar jag alltid upp.. kolla in högerbenet! He rocks!




The shadow of your smile - Kenny Guille
Soft loungemusik



Boogie live - Ray Charles, Jerry Lee Lewis, Fats Domino

Ahh! Skulle velat vara där!

Av hela hjärtat - Julia och Linnea


Stand by me - Ben E. King


I don't wanna miss a thing - Aerosmith

Försökte få med Bon Jovis "It's my life" också, men det gick inte. Men, det får räcka för ikväll.. God natt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar