måndag 17 augusti 2009

Ny frisyr

Har haft Niclas och Elisabeth här på fika ikväll, alltid så roligt att träffa dem! Har kollat på och förundrats över friidrottarna och deras prestationer. Tänk bara att springa en mil på lite drygt 26 minuter! Det är sjukt snabbt..

Tog fram min mirakelgörande skärare i helgen och klippte mig lite. Tänkte att jag måste fixa till mig för att passa Sverige nu när jag ska vara här nästan tre veckor. Det blev ganska schysst tycker jag själv. Sjäva grejen var ju att visa er hur fint det blev.. men ni får hålla er till godo med ett kasst webcam kort..

Mattias och Nela har åkt tillbaka till Ume nu, så nu är det bara jag och mamma på hemmabasen. Hon har redan kastat in handduken för kvällen, och det ska jag också göra snart. Läser Stieg Larssons Män som hatar kvinnor för andra gången nu. Vill verkligen få till att se filmen nu när jag är här. Hans böcker är bland de bästa jag läst! De är grymma.

God natt och sov så gott mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar