onsdag 19 augusti 2009

Fisketur

Jag har förmånen i livet att vara faster till 7 underbara brorsbarn. 4 av dem är modell äldre, en till och med äldre än mig, men 3 av dem är de tre tjejerna Alice, Judith och Ella. En av häjdpunkterna när jag är i Sverige är när de sover över hos oss. Vi hämtade upp dem när vi kom hem från stan idag. Har faktiskt hunnit med lite rea-shopping också! =)

Ikväll gick vi upp till "tjärna" som ligger bara någon kilometer ovanför våran gård. Underbart sommarväder, totalt vindstilla men tyvärr inget napp.

Nu ska vi snart äta varm korv med bröd, krypa upp i soffan och kolla på Narnia - Price Caspian. Jag njuter!

Tjärn'a

Vindskyddet

Alice, 10 år

Ella, 6 år

Alice

Judith, 8 år

Ella

3 kommentarer:

  1. Vad fina kort!!! Verkar ha mysigt. Kram till er alla!!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder du har tagit på fina tjejer! Kúl att du är hemma igen! Alltså hemma där vi har hemma... kramar från mig Gunvor

    SvaraRadera
  3. Oj, inget namn i första kommentaren, det är jag, mamma Karin. KRAM

    SvaraRadera