fredag 14 augusti 2009

Grekland - Sverige!

Ojojoj, ett par dagar utan internet och se vad som händer =)

Jag fick äran att följa med Hamréns till Grekland en sväng, njöt såå mycket av gyllengula sandstränder, gyros och saltvatten i håret. TACK! för sköna semesterdagar!

Vi kom hem igår, hann vara med lite på firandet av Walter, som fyllde respektingivande 30 år. Grattis! världens bästa basledare och härligaste vän!

Packade om väskan, och tidigt i morse körde Edlunds mig till flygplatsen och mitt väntande plan till Sverige.
Så nu sitter jag här, i mammas vardagsrum. Magen full med stuvade makaroner och korv (finns det något godare på denna jord??) och njuter av Sveriges skönhet! Ett par veckors semester, släkt, vänner, fiske, bärplockning, fotboll och marknader. Jag älskar allt vad Norrland, och Sverige, har att erbjuda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar