söndag 16 augusti 2009

God of Miracles!!

Det småregnar utanför fönstret här idag. Söndagar i Sverige är faktiskt ganska händelselösa, om man inte är en regelbunden kyrkobesökare dvs. Jag ska till min församling ikväll, ska bli så kul att få träffa alla efter ett halvår!
Så vad gör man då när det inte finns så mycket i kalendern?? Jo, drömmer sig bort till den häftigaste helgen i höst så klart!

Den 30 augusti, bara en dag efter att vi officiellt öppnar våran nya SOS Church inne i centrala Stockholm, så är det releasekonsert för Julia & Linneas nya skiva!! "God of Miracles".


Lyssna bara på det här:

"Musikgenren är bred då de försökt fångat upp musikinfluenser från världens alla hörn. Det bjuds på både salsa, orientaliskt och african tribe, men grundtonen är pop/rock med underbara körarr. Den röda tråden genom skivan är enkla, proklamerande och evangeliserande texter om Jesus."

WOW!! OM jag ska vara där! ATT jag ska hoppa och skrika mest i hela publiken! Julia & Linnea är de grymmaste festivalsångerskorna jag vet! Det finns inga som kan få ett helt hav människor i gungning, samtidigt som de så radikalt predikar om Jesus med sina röster! Jag vill bli som dem när jag blir stor!

Så idag sluter jag mina ögon, ser mig själv på Nalen den 30 aug, ungefär kl 16.00. Det är helt mörkt i salen. Förväntan i publiken är som ett brus av nyfikenhet. Plötsligt hörs trumpinnarna. En, två tre, fyra! PANG! Ljuset slås på, musikerna börjar spela, och en kreativ bomb kommer att explodera! Finns det något bättre att göra en söndag i slutet av augusti än att gå på konsert?? Inte för mig iallafall!

Boka biljetter här, så syns vi där!
Nu ska jag fika med mamma och grannen Tord. Hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar