onsdag 17 juni 2009

Svensk Radio

Jag vet inte hur många gånger om jag skulle kunna hylla INTERNET som utlandsboende svensk! Där finns ju allt! Mamma finns bara några sekunder bort på skype, nyheter, senaste mode, tv-program, kontakten med vännerna. Man har hela världen inom ett klicks avstånd. Lyxigt att vara missionär på 2000-talet, när det inte tar en månad för ett brev att komma fram liksom..


Jag brukar surfa inP3 Street ibland, när ibland längtan efter Sverige sätter in.. Sen tycker jag om att lyssna på Sommar i P1 också, jag vet, inte alls lika coolt, men riktigt bra program när det är nån intressant person!


Var med Miglena till tandläkarn idag och jag säger bara hua!! Minnesbilder poppade plötsligt upp i mitt huvud från barndomens skräckbesök hos tandläkarn.. jag hatade det! De var tvungen att söva mig en gång för att kunna dra ut en tand. Men som tur är har det blivit bättre "med åren", sen gör ju inte bulgariens tandläkarmottagningar saken bättre heller. De är som hämtade från en skräckfilm från 50 talet.


På tal om musik kan du passa på att lyssna in låten som Kina Santos gjort en egen koreografi till, inför festivalen nästa månad:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar