fredag 19 juni 2009

Kalas och midsommar!

Igår fyllde Milo 4 år! Som sig bör när man är 4 år så är det absolut häftigaste man kan tänka sig spidermansaker. Det blev en spiderman-skateboard, ett spiderman-paraply, spiderman-servetter, spiderman-assietter och självklart en spiderman-tårta. Men häftigast av allt var nog att spiderman själv kom och hälsade på!

Precis när hela teamet börjat sjunga för Milo, kom en svartklädd, otäck skurk inrusandes genom dörren, skrattade läskigt och sa: "Nu ska jag kidnappa Milo, för jag vill ha tårtan sjäääälv!" Men just som skurken (alias jag) skulle springa ut genom dörren med Milo i famnen kom spiderman (alias Mattias Edlund) infarandes från balkongen, kastade sitt nät på skurken och räddade Milo! Succé!

Sen har vi ju firat midsommar idag också, jag och Lisa gjorde vääärldens maffigaste smörgåstårta, gå in på Annelies blogg om ni vill läsa mer om vår dag, vi har ju liksom haft likadan dag hon och jag =) Eva åkte iväg och döpte två kvinnor också, en av dem drog vi till dop igår på husförsamlingen, när jag undervisade dem om hur DE ska undervisa sina vänner om dopet, så kul!


Nu ska jag kila in och natta de två största grabbarna Zuniga, det är nog bland det mysigaste man kan göra en midsommarafton som denna!


Hoppas ni får en underbar midsommarhelg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar