lördag 6 juni 2009

Klaaar!!

Ahhh!
Jag är klar!!!
Jag är fri!!

Tenta 1 och 2 är avklarade, nerstoppade i ett stort vitt kuvert och på väg till Göteborgs universitet. Sååå skönt! Och är det skryt att säga att det känns ganska säkert?.. de kändes ganska lätta, båda tentorna.. =)

Så nu har jag hela eftermiddagen framför mig, har en konstig känsla av tomhet i kroppen.. har pluggat mellan 8 och 12 timmar per dag den senaste en och en halv veckan (häftigt att det är möjligt att klara av en 10p kurs på en vecka.. ) men nu behöver jag inte det! Nu kan jag istället göra vad jag vill..

Längtar redan nu till nästa vecka, så jag kan få gå ut och träffa mina vänner, husförsamlingar och lärljungar, det är drygt att inte få träffa dem på så länge..

Men ikväll ska jag bara ta det lugnt. Nästan hela teamet och bibelskolan är i Plovdiv, njuter av en glass på stan, fönstershoppar lite och kör gocart (om tjejerna törs.. =) Sommarvärmen är här idag, grabbarna är ute och leker på baksidan och jag tror det blir hängmattan för min del, det är ju trots allt nationaldan..

Do skoro! (Vi hörs snart)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar