tisdag 9 juni 2009

Festivalförberedelser

Vi är mitt uppe i festivalplaneringar, alla sitter och klurar på budgetar, ringer olika kontaktpersoner, övar drama och dans. Jag älskar det här! Snart ska vi köra en tredagars fasta för festivalen tillsammans med våra bibelskoleelever och jag ska utmana min husförsamling att vara med.

Egentligen är det så här vi ser ut i andevärlden, vi bara förbereder oss innan vi ska börja matchen!!


"Haka innehåller ett stridsmässande och beskrivs ofta som en "krigsdans", men det är mera ett mässande med handgester och fotstampande. Dansen utfördes oftast av krigare före en strid, där dansen visade upp deras styrka och mod och orden var till för att förolämpa motståndarna." -Wikipedia.se

Se, njut och ladda upp inför Signs & Wonders Festival Velingrad 2009!!


2 kommentarer:

  1. Det blir något att införa på Samservice på måndagmorgnarna, jag kan ju göra ett försök

    SvaraRadera
  2. Vill bara säga att det inte går att kommentera som: namn/webbadrsss. Du kan ju kolla på det!

    Mattias

    SvaraRadera