tisdag 9 juni 2009

Kommentarer

Ända sen jag började blogga (2005) så har jag drömt om att få många kommentarer. På min förra blogg hade jag en gästbok, men man kan väl inte säga att jag lyckades direkt.. 42 inlägg på drygt tre år.. hmm??

Sen pratade jag med min mamma förra veckan och hon sa "men det gåååår ju inte att skriva nåt, ja får inte till det! Nä, nu skiter ja i de.. " Konstigt tänkte jag..

och NU har jag äntligen fixat till det, en liten inställning som gör att man kan vara både anonym och underteckna med namn. Så nu går det enkelt och snabbt att bara skriva en rad, eller två =)

Nu ska jag gå ut och fixa lite i trädgården, jag har lyckats tjata till mig det området på städlistan idag! Sen har jag ledarträff i kväll, skönt att valet är över!

1 kommentar:

  1. Haha jag har haft samma problem som din mamma! Å så har man liksom inte bara lyft luren å sagt de för de känns som de kostar skjortan :D Men bra de funkar nu!!! :) puss

    SvaraRadera