fredag 23 oktober 2009

Teletubbies

Marken har varit täckt av frost de senaste morgnarna. Har tagit fram mössa och vantar för de tidiga joggingturerna. Imorgon blir den fjärde morgonen i rad. Måste ju hålla igång nu när chefen gått och blivit proffs.. (kolla in Walters blogg). Teamet har väldigt roligt åt mig och Monika, när vi munderade till tänderna drar iväg på morgonkvisten. "Teletubbies" är den senaste.. ehh.. komplimangen?..

Varit i Draginovo
med Gunnar i eftermiddag. Har suttit hemma hos två goda vänner och pratar, skrattat och käkat kakor. Jag vet, förödande för figuren, men vad gör man inte för att glädja sina vänner.. erhhm.. =) Katja berättade om en pomakkvinna som blivit helad efter sviterna av en skottskada, och börjat tro på Jesus! Så härligt.

Nu ska jag gå och natta Leon. Vi har halva släkten Nilsson på besök här på basen, så efter dagens stoj blir det nog inte så svårt. Sen ska jag krypa ner i dubbelsängen skavfötters med Linda och Leon. Man får ju passa på att vara nattagäst när maken är borta! Imorrn är vi bjuda på födelsedagskalas i Grashevo. Längtar! God natt och sov så gott mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar