fredag 16 oktober 2009

"Ingen bild - ingen blogg"

"Nu har jag bloggat två gånger idag, och två gånger igår" utbrast Annelie på lunchen. "Jag är inne i nån blogg-rush!". Skönt, tänkte jag, och konstaterade att det är märkligt hur vi på något sätt bloggar omlott om varandra jag och Annelita. När jag har mina rushar så går hon in i dvala (om man nu kan räkna 3-4 dagar som dvala...) och tvärtom. Så nu lutar jag mig tillbaka och njuter av hennes bloggar. Har du inte läst den innan så ta en titt vet ja.

Annars så har vi firat Lollan idag. Hon är grym, min sovkamrat, skrattkompis och vän för livet. Hoppas hon haft en bra dag. Så har jag kokat lingonsylt idag också. 11 burkar blev det, det du mamma =)


Imorrn drar jag och Gunnar till Jakoruda igen. Förra lördagen samlade vi husförsamligen i ett liiitet rum, bad och predikade om Jesus. Imorrn blir det andedop så det stänker om det. Finns inget bättre. Men innan det ska jag på en 40 minuters joggingrunda (vantar och mössa PÅ) och ett ångande banjabesök.

"Ingen bild - ingen blogg! Det har jag läst på blondinbellas blogg" som Annelie sa idag. Så varsågoda. Muskelknutte från Sunny Beach 2008, helt ovetandes om de svenska paparazzina... Liiite för mycket proteinpulver kanske mannen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar