fredag 30 april 2010

Valborg..


Valborg ja.. jag vet inte hur många år sedan det var jag såg en majbrasa! Om det är 5 lr 6 kanske.. kommer ihåg på bibelskolan, alla ungdomarna i skogen som vi pratade med, fulla, förvirrade, förtvivlade. Åhh, Sveriges ungdomar! Snart ska jag få predika för er igen!

Här har jag gått omkring i shorts hela dan, lagat till en bulgarisk variant av Paella och nu hör jag hur tjejerna skrattar i ena rummet och bibelskolan ber i tungor på nedervåningen.

Imorgon har de sin sista lektionsdag! Jag och Emelie kör ett dubbelpass, hon om biblisk ekonomi och jag om tjänande. Sen är det bara det stora Generalnija Test kvar, för att se om de blir diplomerade eller inte. Nästa lördag blir det stor examen i biografen och då är Walter här!!

Nu ska jag plugga lite till, mina bästa pluggtimmar är sen kväll fram till midnatt, då får jag mest gjort, om inget annat kul händer.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar