fredag 23 april 2010

Hemma igen

Så gick det med min reseuppdatering.. Jag hade, kanske lite väl optimistiskt, velat skriva ofta och låta er följa med på vår resa. Men det var inte det lättaste att hitta en trådlös internetuppkoppling.. Men nu är både vi och Nepal-gänget hemma igen, efter många långa, skrattfyllda timmar i minibussen svishandes fram genom södra Europas vägar.

Den här helgen har vi två tjejer från Sofia här på besök och de sover inne hos Gala och Borislava, så nu sitter jag på min tillfälliga säng inne på Emelies rum. Ögonen går i kors efter ett par dygn med lite sömn, men är väldigt glad över att få ha tillbringat ett dygn med mina älskade vänner Johannes, Julia, Linnea och Carlos!

PS. Min nya dator!

Nu ska jag sova som en drottning! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar