måndag 12 april 2010

Talang-frEaK!

Jag ÄLSKAR att kolla på talangjakter! Det spelar ingen roll om de är amerikanskt, brittiskt, bulgariskt eller svenskt. När det kommer någon som som har en riktig talang så känns det i hela kroppen. Jag blir lycklig på riktigt, ända inifrån magen och ut i tårna, nackhåret reser sig, gåshuden är ett faktum och jag kan inte sluta le. Jag kan hoppa av glädje i soffan, skratta högt för mig själv och torka tårarna ur ögonen. Det är ren och skär njutning!

Bulgarien - Pavlin Tomov


Sverige - Moa Johannson


England - Paul Potts


Bulgarien - blinda Bogdana Petrova


Sverige - Stephen Hansson

2 kommentarer:

  1. Visade sej att Moa och Stephen inte var oupptäckta. Det var Bert som tagit dit dom. :( Min favorit är ändå Freddy Amigo. Finns på youtube om du vill kika. (Eller Freddie.) Den långa versionen är bäst!!! :) :)

    SvaraRadera
  2. Äre sant??!! Fy vilken scam.. Då ger jag inte mycket för hans tårar.. men mitt leende sitter fortfarande kvar =)

    SvaraRadera