tisdag 20 april 2010

Förberedelser..

Nu är det bara lite drygt en månad kvar tills jag tar mitt pick och pack och flyttar tillbaka till Sverige.

Tiden sen jul har min uppgift mycket varit att förbereda teamet som blir kvar att sköta de uppgifter som jag haft. Bibelskoleadministration, lovsång- och dramaarbetet. Jag försöker så gott jag kan att lära dem engelska och hur man hanterar en dator. Jag riktigt känner hur den pedagogiska sidan i mig njuter!

Jifka med sin man Josif, dottern Rashi och sonen Lubtjo

I eftermiddag går jag hem till Jifka, hon kommer ta över lovsången när jag åker till Sverige. Hon har varit den närmsta och mest hängivna lärljungen jag haft här nere. Hon är överlåten och fullständigt galen i Jesus!

Sen ser det ut som om vi kommer att få ett äventyrligt specialuppdrag! Berättar mer när det är bestämt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar