måndag 25 januari 2010

Natteldning, löparskor och KFC

Jag vet inte om det är min norrländska sida, men jag finner en stor njutning i att vara själv uppe sent på kvällarna (speciellt när jag har sovmorgon.. =) Nu har jag varit uppkrupen i soffan sedan alla andra gått och lagt sig och bara matat in mer ved i kaminen och slötittat på film. Det är skönt. Imorrn ska vi åka till Plovdiv, jag ska hitta ett par jättebra löparskor till ett jättebra reapris hade jag tänkt =) och så ska vi äta på KFC. Smaskens!

Idag på mötet fick vår nya pianist och trummis applåder av församlingen. De är efterlängtade och väl mottagna. Det är sån skillnad att få ha med trummor! Jag njuter. En kvinna vittnade om att efter dopet nu i veckan känner hon inget av den sjukdom som hon dragits med i två år. Det är fantastiskt!

Veckan som ligger framför ska jag undervisa om ordets auktoritet på bibelskolan, starta upp en ny husförsamling och leda rätt på lite människor som döpt sig en gång i tiden men glömt att man ju mår bra av att gå i kyrkan också.. =) En spännande vecka med andra ord. Men nu ska jag lägga mig, så jag får några timmars sömn innan tuppen väcker mig igen!
God natt och sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar