onsdag 6 januari 2010

Celebert besök

Mina brorsdöttrar är en av anledningarna till att jag saknar Sverige när jag är i Bulgarien. Charmiga tjejer med änglahår som jag sett från vaggan till nu 10, 8 och 6 år. Alice gav mig den skönaste komplimangen av alla idag på morgonen.

- Kolla Maria, jag har gjort en ny gubbe på SIMS. Kolla, han har svart hår med blåa slingor.
- Ja, kolla. Va cool han är.
- Jag har gjort att han ser jättehäftig ut, och samtidigt är han snäll. Precis som du!

Alice

Yatzy

Judith, Alice, Ella

Nu är det bara jag och mamma kvar hemma. Brorsan och Nela drog till Ume igår morse. Nu är det skidskytte och stafett för hela slanten. Sitter och funderar på om ja hinner med en kort Ö-viks resa innan jag retirerar till bulgish också.. Det vore så kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar