torsdag 7 januari 2010

Fixarkvinnan!

Sånt här med problemlösning alltså! Jag älskar det! Eller.. problem och problem.. Situationer som uppstår som måste fixas. Det är något som tänds i mig när jag måste lösa saker. Hjärtat börjar slå lite snabbare, leendet växer på mina läppar och adrenalinet kickar in. Just för tillfället är det väl kanske inte på högsta, mest avancerade nivån, men det är ändå samma sak: ring hit, fixa det för att sedan kunna lösa det här, osv..

Nu ska min bror flytta ner till la Stockholma från Umeå för att skriva sin C-uppsats. Gissa vem som tycker att det vore en bra ide för dem att flytta sin säng IMORRON för att hon ska få vara med på ett hörn. Just det. Moi.

Så nu väntar jag på ett telefonsamtal som okejar mitt lån av minibuss/flyttbil, och om det går i lås drar jag till Ume tidigt imorron bitti! I love this.. =D

Glömde jag att säga att Fixarmannen (alias MacGyver) var min idol när jag var liten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar