söndag 10 januari 2010

Back to Bulgaria!

Sitter här i värmen från kaminen i vardagsrummet och ska strax gå upp och packa. Imorron tar jag bussen ner till Stockholm för att vara med på ett söndagsmöte på SOS Church innan jag far ner till mitt älskade Bulgarien igen. Det kliar i kroppen av rastlöshet och förväntan nu. Jag pratade med alla nere på basen igår kväll. Janco berättade om 5 pomaker uppe i Sveta Petka (strängt muslimsk by) som han hade fått be för, och om alla som ska börja i vår nya bibelskoleklass som vi drar igång på onsdag. Lovely!

Jag pratade med min vapendragare
och goda vän Jifka, hon strålade på sin web-kamera och berättade att hennes systerson börjar få mer och mer hörsel nu, och att hennes man vill ingå äktenskap med henne (STORT mirakel!).

Tack Sverige, mamma, brorsan och alla fantastiska vänner; min julsemester i Sverige har varit underbar. Men nu, NU tar vi våren med storm!!

Sen håller jag tummarna för att dras som vinnare i en liten utlottning som jag halkade in på också, tack Jenny med bloggen! ;)
Kolla in här!

1 kommentar:

  1. Hej Maria!

    Vad roligt att du vill delta i min utlottning!
    Lycka till!

    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera