måndag 14 december 2009

Tentarestultatet!

Tentan avklarad! Och visst är det fantastiskt med internet och effektiva lärare! Fick det här mailet från min bulgariska lärare för bara några minuter sen:

Kära Maria!
Jag blev rörd när jag läste din berättelse. Innehållet var mycket spännande men jag blev rörd av det faktum att du har lärt dig bulgariska så bra! Du skriver med ett språk som är levande, genuint och mycket varierande. Underbart. Dessutom har du författartalang - man läser och känner hur spänningen växer för varje ord. Underbart. Jag skannade ditt prov och skickar dig den rättade tentan så du kan se på den. Jag går ner till studentavdelningen för att rapportera ditt betyg: VG.

Jaaaa!!! Det känns som att det kommer bli ett skönt jullov =)

1 kommentar:

  1. Grattis, vilken härlig julklapp!
    från en stolt mamma

    SvaraRadera