tisdag 29 december 2009

Stockholm - here I come!!

Imorrn packar fröken From kappsäcken och byter vinterparadiset mot storsta'n!! Imorrn 11.05 sätter jag mig på bussen mot Stockholm, hoppas ni har väl laddade SIM-kort då, för jag älskar SMS-terror.. =) (Jag åker kärringturen, dvs matstopp på Tönnebro typ 18 timmar..)

Äntligen ska jag få se, krama och hänga med la familia! Annelie, Lollisch, Ida, Ellis, Walter, Linda, grabbarna grus, Elin, Simon, MAGGAN! ..och alla andra =) Det blir nyår i stan iallafall!
Stockholm - here I come!!

1 kommentar:

  1. Hela Stockholm sopar gatorna och putsar gatlycktorna, bulgarhuset dammsuger under mattorna och AL plockar ögonbrynen och borstar tänderna, vi kan inte bärga oss.. Missionären, superkvinnan, allvetaren och mångkonstnären går in för landning, äntligen kommer hon... Mitt/vårt sovrum luktar bingosil, jag längtar=)

    SvaraRadera