söndag 6 december 2009

Dag i liggande läge..

Hoppsan.. ibland gör man det där misstaget att äta något man inte borde, fast man förstår det inte förrän ett par timmar senare.. Idag vaknade jag med kramper i magen och ska inte räkna upp dagens alla toabesök här.. Jag slocknade i Emelies säng när vi kom hit imorse, sen har jag inte flyttat mig därifrån.

Söndagsmötet klarade sig bra utan min skönsång, Jifka ledde några sånger för första gången! Stolt över henne och tjejerna.


Så skönt det är att ha en familj nära som bryr sig om när man själv inte orkar. De har just dragit iväg till McDonalds i Pazardjik, Milo ringde nyss och sa: "Men vart är du Maria? Jag saknar dig och älskar dig ju så mycket!"
Nu har jag låst ytterdörren, svalt dagens första mål: två mackor med smör på, en vätskeersättning och lite juice och kommer att tillbringa kvällen i sällskap med en ny Johan Falk film som just anlänt till basen.

Imorrn är jag uppe på benen igen, vi hörs då!

1 kommentar: