fredag 4 september 2009

Hemresan i bilder

Jaaa!!! Jag har äntligen fått tummen ur och köpt ett minneskort till min telefon! Det är en sån där grej som jag har gått och drömt om jättelänge, men aldrig prioriterat. Men idag så small det =) Så nu kommer jag börja agera paparazzi med min proffskamera till mobil..

Några roliga kort från hemresan

Självaste Leif Pagrotsky satt snett framför mig på planet. Funderade på om det verkligen var han när vi klev på (han är gryyymt kort!) och när vi var på väg att stiga av bekräftades det av att en storvuxen svensk man yttrade: "Nej, nån jä**a ordning får det väl vara. After you, Mr Pagrotsky".

Det är inte varje dag man ser munskydd på flygplatsen, men är man rädd för svininfluensan är man..

Satt och väntade på bussen till Velingrad på ett café i Sofia, när den här kvinnan kom in, blötte stenarna och stod och putsade dem i ungefär en timme.. Till synes oberörd av omvärlden och väldigt facinerad av diverse smuts som hittades.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar