torsdag 19 maj 2011

Research

Sitter med fötterna upplagda på soffbordet efter en lång dag på jobbet. Jag trivs i min nya butik! Kom å hälsa på mig nångång vettja =) Bolagret i Ringens centrum vid Skanstull.

Ma-Jo har kommit hem från Pakistan idag! Jag har fått höra om de som knackade på hotelldörren mitt i natten, hur svårt det är att andas i 50-graders värme och om hennes 2 meter långa personliga body gard. Till hösten mina vänner, då ansöker jag om visum till Pakistan igen!

Sitter och läser hennes research nu. De ska snart lämna in det, så gör en korrekturläsning. Handlar om ett muslimskt folk i Somalia - Garre.  Spännande =)

Imorrn ska jag till bibelskolan, tänk att det bara är 2 veckor kvar tills de slutar nu.. Otroligt. Sen ska jag jobba ett till långpass.

Syns snart mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar