måndag 9 maj 2011

Missionspraktik!

Äntligen är den här! D alla bibelskoleelever har drömt om, längtat efter och bävat inför; Sos Missionsbibelskolas missionspraktik 2011!!

Vi bytte Pakistan mot Fittja och Rinkeby, Faisalabads kvarter mot Stockholms gator. Om bara 45 minuter startar den första samlingen , sen drar allt igång. Jag har min "lugna" vecka på jobbet, så jag ska vara med så mycket ja bara kan!

Om du inte har chansen att följa med oss live, ska jag försöka att ge dig några glimtar från veckan här på bloggen :)



Just nu sitter ja på bussen på väg in till skolan å lyssnar på dansbandsmusiken som damen bakom mig njuter av :) det här är en fantastisk dag!


BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar