tisdag 17 maj 2011

Grattis Lisa!

Idag fyller du år, min fina, vackra, fantastiska Lisa!

Du är mer än en vän för mig! Du är systern jag aldrig fick.
Det finns ingen som känner mig så väl som du, ingen som jag uppskattar såå i livet som du. Du är den som gör mig vis och sund, du får mig att skratta så tårarna rinner. Det är dig jag kommer till när tålamodet och kraften tagit slut. Jag behöver aldrig göra mig till, för ja vet du älskar mig som den jag är.

Jag kommer alltid finnas här för dig. När du gråter får jag dig att skratta, när du har för mycket att göra tar jag hälften. När du skrattar, skrattar ja me dig å du blir vis å sund när du är med mig. Du kan alltid komma till mig när tålamodet å kraften tar slut, du kan alltid vara dig själv med mig, för jag älskar dig som den DU är!!



Grattis!

. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar