torsdag 1 juli 2010

Ljusa nätter och mygg i massor

Sitter å väntar på Mattias och Nela som nyss ringde och sa att de var en timme utanför Sundsvall. Magen kurrar redan. Å då är det en timme FRÅN Sundsvall och hit också.. Ikväll drar vi ner till Stockholm. Brorsan och Nela far till Spanien imorrn, så då passar vi på att ta en tur.

Har sett att det ska bli så fint väder i helgen - Sommarsverige imponerar på mig! Det var flera år sedan jag var här på sommaren. Hade glömt hur mycket jag älskar de ljusa nätterna och hur fort jag blir irriterad på all mygg..

Så nu är jag laddad för en liten roadtrip. Mamma, jag och saaben. Stockholm och Dalarna. Jordgubbar och melodikrysset. Ja. Nu är det sommar!

Nedi, en etiopisk tjej som jag bekantade mig med i vintras ringde och sa att hon flyttat ner till Stockholm! Så lägligt. Vi ska träffas så fort jag kommer ner igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar