måndag 12 juli 2010

VM-seger, själavinnande och packning!

JAAA!!! Spanien är VM-mästare! Törs ja säga att jag höll på dem ända från start..? =D

Mina galet långa tre veckors semester är slut imorgon, och tidigt imorgon bitti sitter jag på bussen tillbaka till storstan!! Predikade idag i Ljungandalens församling om Själavinnande, det gick jättebra. Och så fick jag be för en kvinna som hade problem med synen och en man med höftbesvär. Det är så kul att be för sjuka! För jag vet ju att det väntar ett mirakel bakom hörnet då =)

Idag var också sista dagen som jag officiellt är deras missionär. Det är rätt kul faktiskt, för jag är den första som är döpt i den församlingen, och den första missionär som sänts ut med dem som utsändande församling också. Jag gillar att gå i täten =)

Nu ska jag packa klar, gotta mig i Spaniens seger och hinka vatten, är såå törstig!
Go' natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar