torsdag 22 juli 2010

morgon


God morgon mina vänner

Jag sitter i soffan med datorn i knäet. Ska precis till att korrläsa det sista kapitlet av Johannes nya bok. Vilket previlegie! Alicia A sover fortfarande i sängen. Vi var och badade igår, kollade på Kitty och Hollywoodmysteriet och hade så kul två tjejer bara kan ha! Det är så kul att hänga med henne, smartare och roligare 10-åring får man leta efter!

Idag har vi blivit lovade gratis sightseeing med en av turistbåtarna i Stockholms skärgård. Så om någon timme ska vi in till stan. Och i tisdags var vi på allsång på Skansen! Svensk sommar i kvadrat!


Behöver jag säga att jag älskar mitt liv? =) Jag säger som mannen sa till hustrun efter 10-års äktenskap, och hon frågade:

"Älska du verkligen mäj? Du säj ju dä aldri till mä"
-
"Jomen, dä sa ja ju när vi gifte oss. Blire nån förändring säj ja till..."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar