tisdag 29 juni 2010

Sol, Ö-vik, fiske och vedklyvning!

Ok.
Jag har försvunnit från omvärlden och bloggen ett tag. Men det är ju SOMMAR!! Inte har jag tid att sitta framför datorn då int'! =)

Senaste veckan har jag hunnit med en semester i Ö-vik, både Edlunds jr och sr, Andreas, Eken och Annelie, öringsfiske, joggintur, shopping och sol. Jag har firat midsommar med mamma och det yngsta paret From (brorsan och Nela). Jag har måttat upp en två kilometers löprunda som jag snart ska klara på 10 min (!) Just nu ligger jag på nästan 12 min.. Jag har sett en riddarturnering, träffat gamla vänner och fällt 9 björkar (med brorsan).

Nu har jag redan avverkat.. en timme på vedbacken, och sitter här med väskan packad för Backe-beach! Sommar 2010 - jag omfamnar dig med hull och hår!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar