fredag 18 juni 2010

Torktidsfördriv..

Har precis torkat klart golvet med min nya viledamopp. Att det kan vara så tillfredsställande att städa! Men nu har jag torkat in mig i ett hörn och måste vänta till det torkar. Ska det vara så ska det =)

Jag jobbar för fullt nu. Under sommaren har jag fått ett timvik som personlig assistent på söder. Lärorikt och perfekt över sommaren. Men jag ser framemot hösten och att få börja på Bolagret =)

Idag hade Milo födelsedag. Massa presenter, god smörgås tårta och hela STORA familjen var samlad. Solen sken på oss också, vad kunde man mer önska sig? Leon har vuxit såå mycket sedan de lämnade Bulgarien att jag knappt känner igen honom.

På söndag ska jag träffa en bulgarisk tjej som Lisa känner. Först ska vi fika och sedan ska hon hänga med till kyrkan! Det är på tiden att jag får börja använda min bulgariska nu!

Nu ser golvet torrt ut. Nu ska jag bara diska och sen krypa ner i min alldeles egna, stooora säng =) Men nog är det lite tomt utan Gala allt..

God natt mina vänner!

1 kommentar: