måndag 2 november 2009

Kyla, syprojekt och Pistvakt!

Ledig dag i Bulgarien och värmen är fortfarande inte påslagen i huset. Vi sveper in oss i täcken och drar på oss de fulaste, men varmaste långkalsongerna. Till och med inne puffar det vitt av andedräkten. Värmen slås nog på imorrn tror jag.

Jag har suttit vid den "nya" symaskinen nästan hela dan. Den är sååå skön att sy med! Det är som en dröm! Jag njuter =) Har fixat mig ett par nya jeans, två par leggings, fixat två par byxor till Monika och sytt in en underkjol..

Sen virade vi in oss i täcken, kröp upp i soffan och la in Pistvakt i dvd-spelaren. Jag tröttnar aldrig på dem, Moses skrattar så han kiknar, och Kjell satt och småfnissade för sig själv i ena hörnet. Måndagsunderhållning på hög nivå! Nu är jag utvilad och laddad för en ny vecka på missionsfältet!



Roger över - Roger ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar