fredag 27 augusti 2010

förberedelser

Har varit igång sedan tidigt imorse. Tolkade på bibelskolan på förmiddagen, är så glad att Daniel är hemma igen, d kommer bli ett sånt kul år! Sen ordnade jag lite grejer på kontoret innan jag åkte till mitt första personalmöte på jobbet i Skärholmen. Vilket gäng vi är där! Är så glad att jag fått ett sånt bra jobb. Så köpte jag mina första eccoskor idag, riktigt bekväma och ergonomiska till jobbet. Skönt att de var på rea.. =)

Nu ligger jag i soffan och har letat upp en predikan med Christian Hedegaard. Imorgon kväll kl 19.00 predikar han på SOS Homecoming i våra lokaler på Warfvinges väg 26. Och jag ska tolka. En dansk evangelist. En GALEN dansk evangelist. Han är rolig, rapp och rytig! Kommer bli en utmaning att tolka honom!

Ringde min etiopiska vän från Tierp ikväll, hon kommer med sina två döttar till mig på lördagkväll för att vara med på vår anniversary på söndag!! Yeah!

upp.drag: första personalmötet. Check!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar