måndag 9 augusti 2010

en cykel i mitt kök!!!

Efter kyrkan (vilket möte by the way!!) gick Helena, Nina, Bella, Patricia och jag till en pärla på söder. Nära fridhemsplan finns godaste pizzan med grymmaste servicen! Å så är det jättenära kyrkan me =)

Det var Patricia jag fick döpa i måndags. Så nu har jag precis startat upp min första husförsamling hemma i Sverige! Det är hon och jag =) Och gissa var hon bor? I Alby!! Kan det bli bättre? Alby, förbered er på en himmelsk invasion!


upp.drag: starta en ny husförsamling. Check!


sen har jag fått en cykel!!!
jag bara fick den av Helena!
bara så där =)
eftersom jag inte har något lås än så står den i mitt kök än så länge
imorrn ska ja till biltema och inhandla fetaste låset!



Å så avslutade ja en perfekt dag me att skypa med Bulgarien. Jag längtar såå tills de kommer om typ två veckor!!

1 kommentar:

  1. Yes! Har följt din blogg ett längre tag, och kikade nu in på bloggen för att uppdatera mig vad som hänt sedan sist. Coolt att du startat en husförsamling i världens bästa Alby.
    Frida

    SvaraRadera