söndag 14 augusti 2011

Syrianskt bröllop!

Kilililili mina vänner!! Ikväll har jag dansat så att jag fått blåsor under fötterna och ätit så att det var svårt att få av sig klänningen när jag kom hem! Jag har varit på mitt livs första syrianska bröllop, men jag svär; jag vet de kommer flera :) det var galaklänningar å hummus så långt ögat kunde nå, det susar fortfarande i mina öron av musiken å ikväll har jag dansat den första tryckaren med min Kamara ;) de ni!

Nu är huvudet tungt av sömn, ska upp å jobba imorrn innan jag ska få tolka Walter på SOS Celebration kl. 16.00 på kungsholmen. Jag ska ragga tag på schyssta bilder från ikväll så ska ni få se :)

God natt! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar