fredag 12 augusti 2011

Livstids gratis klippning

Min dator krashade för typ en och en halv månad sen, i tisdags gick jag upp till Anders, brorsans hyperintelligenta kompis och bad om hjälp. Hårddisken hade pajat å via DOS lyckades vi rädda mina viktigaste dokument.
Igår efter jobbet gick jag upp å lämnade igen USB:t, å det första han sa när han öppnade dörren var: ja fick igång datorn..

Så nu håller den ett tag till, osäkert hur länge..

Som tack klippte jag honom inför hans jobbintervju nu på tisdag. Å nu har vi en deal: livstids gratis klippning mot livstids gratis datasupport! :)

Nu ska jag avverka veckans sista arbetspass, solen skiner, idag kommer Ma-Jo, å imorrn ska jag på syrianskt bröllop!! Livet låter kilililililili! just nu :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar