torsdag 18 augusti 2011

A dream come true!

Stockholms filmfestival har dragit igång, i Rålambshovparken bjuds det på gratis utomhusbio!
Om 20 minuter drar Black Swan igång. Hundratals, om inte ett par tusen, har samlats, de flesta på filtar, en del mer utrustade med stolar å några rikigt avancerade med bilar. Nu väntar vi på att filmen ska börja. Jag skyndade mig hit efter jobbet, tryckte in mig bland stockholms filmfantaster, bredde ut filten å nu väntar ja bara på att Kamara ska hitta hit :)
Ja har alltid drömt om att gå på utomhusbio, äntligen ska det ske!!



Bara ett stenkast bakom den stora vita duken har Maranata satt upp ett stort tält med skylten "Väckelsemöte ikväll 19.00" uppsatt på ena tältväggen. Ute på gräsmattan spelas rock n' roll, inne i tältet hörde jag ett entusiastiskt halleluja! när ja gick förbi. Tänk å få tio minuter på den här storbildsskärmen tänkte jag, ojojoj :)

Nu ska ja njuta av min dröm! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar