måndag 26 september 2011

Sköna grönan


Vad kan väl vara ett bättre sätt att avsluta sommaren på än ett besök på grönan, fullt utrustad med åkband å äventyrslusta!


Jag å flickorna Hamrén tog grönan med storm! Tillsammans med Karin å mina brorsdöttrar skrek vi lungorna ur oss, kittlade magen från insidan å skrattade så att ja har träningsvärk idag!

Kvasten, vilda musen, flygande mattan.. Det finns en tjusning i att trotsa lite löjlig rädsla å inse att jag dör faktiskt inte, utan ja tänjer bara på gränsen för vad jag tål, lite i taget. För jag menar, vem är jag att banga vilda musen, när Ella (yngstingen i gänget) hoppar jämfota av glädje över att få åka den nåååågot häftigare insane?


BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar