onsdag 12 januari 2011

Skön onsdag

Passar på minutrarna innan böneskolan drar igång att kolla mailen och checka världsläget. Har sovit i Knivsta hemma hos Anneli och Eken inatt. Urnorrlänningarna som smugit sig ner till civilisationen! =) Älskar att hänga med dem, de är sååå sköna och äkta!

Idag blir en riktigt skön dag. Tolkar Johannes på bibelskolan, han undervisar om Jesu helandetjänst. Sen ska jag in till stan och byta en urläcker adidaströja som brorsan och Nela skämde bort mig med i julklapp. Bara det att de smickrade mig lite väl mycket och så blev storleken lite för liten.

Sen ikväll ska jag få sitta vid Jesu fötter och lyssna på undervisning av vår egen Johannes. Ikväll klockan 19 är det seminarium för alla som är engagerade och har någon sorts uppgift i SOS Church. Jag är så stolt att jag kan få räkna mig till den skaran!! Fatta, jag är med i världens bästa församling! Skrytigt?! Ja, men du känner väl mig, allt är alltid bäst där jag är ;)

Ha en skön onsdag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar