måndag 17 januari 2011

Jag ska undervisa!

Hej!
Jag sitter här och förbereder mig för nästa vecka på bibelskolan. Då ska jag byta ut min lilla tolkningsmic mot den stora undervisningmicen. Lite pirrigt är det allt - det är första gången jag undervisar på bibelskolan här i Sverige. I Bulgarien hade vi såå kul när jag undervisade, eller, jag hade kul iallafall =)

Så nu gör jag researh för fullt, läser på min religionshistoria och förbereder grupparbetena som klassen ska göra.
Mitt ämne är religioner och sekter, ska bli såå kul!

Under min research hittade jag grymma videos på olika historiska event. Kolla bara in den här om de olika rikena i mellanöstern. Helt plötsligt fattar jag vad de försökte lära mig på gymnasiet! Eller högstadiet eller när det nu var man läste sånt här..

Checka in!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar