onsdag 29 september 2010

Välsignelser

Har diskat upp efter matlådefixningen imorse. Precis kommit hem från husförsamlingen, vi var hemma hos Bella i Vårberg idag. Har fått förklarat för mig vad en MPC är för nåt.. Ja. Precis. =) Bellas brorsa var eld å lågor. I söndags när Bella ringde och frågade varför han inte var i kyrkan sa han "men jag har ju varit där fyra gånger i rad nu, ja kommer nästa söndag". Han är 15 och fett kylig. =)

På jobbet avancerar jag snabbt! I lördags tog butikschefen och projektledaren för bygget av nya butiken in mig på lagret för ett "snack". "Vi tycker att du är så ordningssam och strukturerad, kan du ansvara för tömningen av gamla butiken nästa vecka?". Tack och bock sa jag, och ikväll kom jag hem med typ 7 kassar av sånt som vi ska slänga, men fått okej:at av chefen att ja får ta hem. Fett najs, på ren svenska =)

Nu ska jag sova, imorrn ska jag bossa med Robel och Marko, mina kapphästar i röjningsarbetet. En rastafari etiopier och en kaxig alban. Behöver jag skriva att jag trivs på jobbet?? =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar