lördag 26 mars 2011

På väg till jobbet

Solen skiner från en klarblå himmel den här morgonen, men det blåser fortfarande lite småkallt. Jag envisas med att använda skinnjackan trots att jag har fyra lager kläder under för att inte frysa...

Igår kväll var vi inne med husförsamlingen i stan å pratade me folk. Jag å Patricia träffade två tjejer som villhänga med till kyrka på söndag, jättekul! Å Andre, en övikskille som hängde på, fick berätta om Jesus för en ung irakier.

Nu är jag på väg till jobbet, tumba är fullt av lördagsfirare som låtsas att de tycker att d är lika varmt som jag låtsas. Med lite kläder söker de sig till de platser där solen gör sina tappra försök att värma världen. Men vad gör d? D är ju trots allt vår bara en gång om året :)


BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar